Dag 20

17 april 2018 - Bandung, Indonesiƫ

Prachtig was het toen we om half negen beneden kwamen, Ayoe nergens te vinden en Made zit heerlijk te maffen in zijn schommelstoel. Een plaatje!!!šŸ˜‚šŸ˜‚

Vandaag hadden we (Wilma en Ayoe) zin om naar een markt te gaan. Er moesten wat handdoeken en wat bedlinnen gekocht worden. Blijkbaar is hier de katoen van zoā€™n goede kwaliteit dat Wilma er een paar lakens van wil hebben. Zal ongetwijfeld kloppen met die kwaliteit maar de prijs zal ook wel een rol spelen, denk ikšŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜. Wat een grote overdekte markt (pasar baru) was dit zeg, ik denk wel 7 verdiepingen, en dan verdiepingen waar je drie kwartier per verdieping rond moet/kunt lopen voordat je alles gezien hebt. Dat dus maar niet gedaan, maar Wilma was wel verkocht. Ik ga hier deze week nog een keer terug, zei ze!šŸ˜¢ Buiten deze overdekte markt was het al niet anders, een straatje richting Braga was vergeven van de stoffenzaakjes en eettentjes. Vrijdag gaan we hier samen met een taxi naar toe. Made heeft nog een toertje Bandung met ons gemaakt want hij weet iedere keer weer iets nieuws te vinden.Ā