Dag 16

13 april 2018 - Bandung, Indonesië

Wilma had vandaag wasdag, ja dat moet af en toe ook gebeuren. Ik had al eens tegen haar gezegd waarom ga je er niet mee naar beneden in de rivier. Maar ondanks dat ze zich toch wel behoorlijk ingeburgerd voelt had ze hier weinig zin in. Dus maar in de wasmachine van Ayoe. Wat wel een voordeel is hier dat je geen droger nodig hebt. Het begint al te drogen als het uit de machine komt. Toen alles opgehangen was zijn we samen een andere kampung ingelopen naar de rivier. Onderweg kwamen we door een bamboebosje, nou daar kwam Wilma achter zeg, binnen de kortste keren werd ze aangevallen, of lastig gevallen, door een peleton muggen. Snel doorlopen de kampung in dus. We waren bijna weer op de verharde weg toen we een visvijver tegenkwamen. Een rechthoekig aangelegd vijvertje van, naar ik schat 20x6, waar veel karpers en andere zoetwatervis in zat. Er zaten zo’n acht mensen in te vissen, ja ja met een werphengel😂😂😂. Misschien dat ik er volgende week eens in ga vissen, even een braoike eruit halen.🐠🐟 Op het eind van de dag hebben we met Made, Ayoe, Miranti, Tyas en de kinderen een grote mall (winkelcentrum) bezocht en een hapje gegeten.

Groetjes

Van reisblog naar fotoboek