Dag 15

12 april 2018 - Bandung, Indonesië

Vandaag een bezoekje aan een markt gebracht. Maar voordat je er bent heb je er echt wel een uurtje opzitten. Wat een drukte en het was eigenlijk maar een kilometer of vier.   Het zijn toch wel mooie markten in Azië. Van alles is er te koop. Verschillende soorten gedroogde vis, ook levende vis in een badkuip. “Vers vlees” , maar dat laten we graag liggen voor de lokale bevolking, je gunt die mensen hier ook wat nietwaar? Hele kippen, halve kippen, de nek met de kop eraan en ook pootjes. Ze hakken er dan netjes de teentjes voor je af. Groenten zien er nog wel aardig vers uit, dus we hadden zo een tas vol. Daarna bij een mooie supermarkt, hebben ze hier ook, vlees, vis en fruit gekocht. Bij de supermarkt gingen we een parkeergarage in, we hadden daar eigenlijk mondkapjes of een gasmasker moeten dragen, wat een benzinelucht. Ferrari van Made liep nog warm, oplossing: motorkap open en gewoon gaan winkelen als je terugkomt is ie wel weer afgekoeld😂. Vanmiddag nog “even” met Made een syphon voor de afvoer gaan kopen. Qua tijd had ik die bij ons wel in Amsterdam kunnen gaan kopen, paar uurtjes onderweg geweest.😂😂😂 Veel meer heb ik vandaag niet te melden. Morgen blijven we denk op de heuvel hier, dus zal er niets te melden zijn. Groetjes.

1. Lucy van de Geijn:
    12 april 2018
    Jullie mogen die kippen wel eten ik haak af. Wij eten gebakken krieltjes met gebakken uien en witlof. Heerlijk met ham en kaas. Veel plezier nog.
  2. Theo en Henny v.d.Geijn:
    12 april 2018
    Weer een mooi verhaal,en ik zie wel dat Wilma reclame aan het maken is voor Dirk van de Broek.
  3. Stephanie Postulart:
    12 april 2018
    Nou geef mij maar boerenkool met worst. Bah ik zou er niks van moeten hebben op die markt. Nog mooi stofje gescoord Wilma😜