Dag 14

11 april 2018 - Bandung, Indonesië

Vandaag, en dat zal de komende dagen ook wel zo zijn, lekker uitrusten in Bandung. Vanmorgen samen met Made een rondje kampung gemaakt. Voordat we de kampung ingingen hebben we eerst van Made les gehad hoe de bestuursstructuur er in Indonesië uit ziet. In de kampung was het erg leuk, overal was je welkom, mocht je binnenkomen en alles bekijken. Het is op de heuvel waar de kampung is wel steil, het is er op en af en voor auto’s onmogelijk binnen te komen. Zo smal is het er en ik geloof ook niet dat er veel mensen zijn die een auto zouden kunnen betalen. Toen we weer thuis waren heerlijk lekker in het zonnetje een beetje lezen. Later op de middag zijn we met de Ferrari van Made naar een elektonica winkel geweest. Wij dachten overigens dat zijn auto 24 jaar oud was maar hij is al 34 jaar oud!!! Tjonge, jonge wat een mobieltjes en computers. Drie grote verdiepingen vol met dat spul. Het was al weer donker toen we thuis waren. Wat gaan de dagen toch snel.

1. Willy:
    11 april 2018
    Hallo Wilma en Arie,
    Jonge ,jonge,wat maken jullie allemaal mee. De ene dag nog mooier en spannender dan de andere.
    Ook de prachtige fotos van de natuur, landschappen,en mensen onder erbarmelijke omstandigheden ,die kennen wij hier niet.
    Maar toch ook beelden van hotels ,die mij ook een beetje meevallen plus dan natuurlijk iedere dag lekkere nasi,bami ,en alle soorten heerlijke maaltijden.(ook genieten).
    Hiervan kun je straks weer thuis, een boek over gaan schrijven!!!

Ook even een vraagje. Hoe staat het met het starten van het winkeltje, ?? Word het iets denken jullie, en wat is verder de bedoeling??

Groeten van diny en willy.
  2. Willy:
    11 april 2018
    Natuurlijk ook nog een fijne voortzetting van jullie reis, mooi weer en niet teveel eten.

Doeiiiiiiii!!!
    Willy