Dag 1, Amsterdam-Jakarta-Serang

29 maart 2018 - Serang, Indonesië

En ja hoor, eindelijk was het zover. De zusjes Henny en Stephanie stonden gistermorgen om zeven uur bij ons aan de Koningsweg om ons weg te brengen naar Schiphol. Nog even Mirjam ophalen want ze gingen daarna nog winkelen in Leiden. Na de koffers afgegeven te hebben (netjes 60,7 kg) Hebben nog wat rondgestruind op Schiphol. Om 12.00 de lucht in voor een lange, lange zit naar de gordel van smaragd. Na een vlucht van 13,5 uur waarbij we een afstand van 12186 km hadden afgelegd zijn we om 06.30 uur (bij jullie 01.30 uur) veilig geland in Jakarta. Nu maar hopen of we met onze klokken voor Miranti, de pick up voor Made en voor de rest nog een halve Jumbo aan stroopwafels, kersenjam, havermout en niet te vergeten kilo’ s kaas door de douane komen. Schijnbaar hebben we  eerlijke gezichten dus geen problemen. Na de douane stond ons een groots welkom te wachten, de hele familie was op komen dagen en we kregen een bijzonder warm en hartelijk onthaal. Nog een grote verrassing had Made voor ons want hij had onze chauffeur (Norman) die we de eerste keer hadden gehad gecharterd. Ook dit was een prachtig weerzien voor ons beiden. Na wat gedronken en gegeten te hebben ging Miranti met één koffer richting Bandung en wij richting Serang waar we twee nachten zullen blijven. Morgen wordt een spannende dag want dan gaan we proberen om de biologische ouders van Diëgo te zoeken. Allemaal duimen voor ons en Diëgo. O ja vandaag nog een sim kaart gekocht voor onze oude i-phone. Wij hebben een nieuwe app aangemaakt , Arie en Wilma onder nummer +62 81210979359. Dus als je ge appt en of gebeld wordt met dit nummer weet je dat wij het zijn. Tenslotte wat het weer betreft het is hier bloedje heet. Eigen schuld zullen jullie zeggen, had je maar hier moeten blijven.

Groetjes en tot morgen.

1. Joke van Duijn:
    29 maart 2018
    Fijn om van jullie te horen dat alles goed gegaan is, en ze zijn er hartstikke blij mee. 🤗
  2. Mirjam Ebben:
    29 maart 2018
    Fijn dat jullie goed aan gekomen zijn en met een heel warm onthaal door de fam daar.
  3. Lucy van de Geijn:
    29 maart 2018
    Zo hee, dat leest lekker weg. Fijn dat de reis en de ontvangst goed verlopen zijn en we zien nou al uit naar het volgende verhaal en geloof maardat onze duimen overuren zullen draaien voor Diëgo. Succes en vergeet vooral niet te GENIETEN met hoofdletters.
  4. Willy:
    29 maart 2018
    Hallo vakantievierders, alles prima verlopen gister en vandaag.??
    wel een lange zit geweest ,heb je nog rustig kunnen zitten en slapen in het vliegtuig?
    Ook een leuk weerzien met jullie vrienden ,mooi om te zien op het filmpje.
    Zal me benieuwen hoe het met de klokken winkel zal gaan verlopen.
    Goede reis in de binnenlanden en geniet ervan.
  5. Theo en Henny v.d.Geijn:
    29 maart 2018
    Het blijft een hele trip, fijn te lezen dat alles goed is gegaan en leuk dat de Familie jullie op stond te wachten,en nu eerst maar eens uit rusten.Kijken uit naar jullie volgende bericht.Lieve groetjes van ons.
  6. Betsy van Baal:
    29 maart 2018
    Mooi verslag Arie en Wilma, fijn dat de reis goed verlopen is. En een hele verassing dat iedereen op jullie stonden te wachten. Voor jullie is het spannend, maar voor ons ook!
    Succes en bedank Made alvast voor alle voorbereidingen!😘
  7. Miranti:
    30 maart 2018
    Enjoy the Trip.. See you very soon on 4th April in Bandung 😙😙
  8. Henk van Dijk:
    1 april 2018
    Jongens wat een reis en wat een ontvangst. Ook genieten hè!!! Wat een mmoi verslag, ik zie uit naar het volgende.
    Lieve groetjes, Henk