Dag 25

22 april 2018 - Bandung, Indonesië

Vandaag is eigenlijk de laatste dag dat we iets kunnen gaan ondernemen, tenminste om iets te doen waar we niet gebonden zijn aan tijd. Miranti belde al vroeg dat ze vandaag wel wilde rijden. Wij moesten maar zeggen waarheen. Wat een luxe, hè! We, eigenlijk Made, hadden nog twee plaatsen op het programma staan waar we heen wilden, Malabar en Maribaya. In Malabar heb je theeplantages en  nog wat culturele historische bezigheden en in Marybaya heb je prachtige watervallen. Dus maar gekozen voor, je raad het al, Maribaya. Deze plaats lag ook veel korter bij ons verblijf dan Malabar, dit was maar drie kwartier rijden. De rit ging al snel omhoog door de bergen die Bandung omzomen. In Maribaya aangekomen bleek dat we een goede keus gemaakt hadden. Het was werkelijk heel erg mooi. Een prachtige omgeving met even zo mooie watervallen. Ook waren er warmwaterbronnen/zwembaden. Jammer dat we onze zwemkleding niet bij ons hadden🏊‍♀️🏊‍♀️.Na Maribaya zijn we via Lembang weer naar Bandung gereden. Maar eerst even iets kopen voor de inwendige mens. Dus in Lembang heerlijke gefrituurde tahu gegeten met aardbeien-yoghurt. Zo langzaamaan kwamen we weer in de drukte van Bandung waar de dames toch weer zin hadden om nog een paar winkeltjes te bezoeken. Wat zijn we toch een paar goedzakken, zei Made tegen me, dat wij dit toch allemaal maar goedvinden. Ik denk dat Made het al helemaal niet erg vond want dan hoefde hij in de tussentijd dat de dames in de winkels waren zijn dutje niet te missen😴😴😴. Mooi op tijd waren we weer thuis waar Ayoe direct begon te koken, nasi tiem zouden we vandaag eten. Het is gestoomde witte rijst met kip, ui en champignons. Het was weer lekker. En zo is er weer een dag voorbij, het einde komt jammer genoeg in zicht. Morgen zullen we weer in moeten pakken.😢😢😩😫Groetjes maar weer van ons.

1. Cor en Helma Buijtendijk:
    23 april 2018
    Alvast een goede terugreis gewenst. We hebben genoten van jullie verhalen.
  2. Ria en Henk van Dijk:
    23 april 2018
    Wat hebben jullie toch een mooie reis gehad. En fijn dat Made ook al die tijd mee is geweest. Goeie terug reis en we spreken elkaar
  3. Theo en Henny v.d.Geijn:
    23 april 2018
    Bedankt voor jullie mooie verhalen en de prachtige foto's,voor straks een hele voorspoedige reis terug.
  4. Miranti:
    23 april 2018
    Love to see the picture of 4 of you..counting days.. and mix feelings...miss you already..and hope to see you again here in Bandung.. or Netherland 😘😉
  5. Rita en Jos Rooijakkers:
    23 april 2018
    Wat was het geweldig leuk om al jullie verhalen te lezen en mooie foto’s te zien.👍
    Een hele goede terugreis wensen wij jullie toe. 😃